Den rätte för Rosing!

Jag råkade av en händelse zappa in kanal 5 igår runt 20 snåret då reprisen av det första avsnittet ”Den rätte för Rosing” sändes. Jag  känner inte Linda och jag har inget emot henne heller, men att hon vill visa folket vem hon egentligen är genom att dejta en bunt mediekåta sliskbollar i ett sådant program löjligförklarar ju henne totalt.

 

Den yngste 19 och den äldste 44.

 

Jag kan inte annat än att skratta! Hur ska hon kunna visa folket vem hon egentligen är genom att dejta män (och pojkar) på tv? Tror hon på fullaste allvar att vi kommer att få en bättre syn på henne som person?

 

Min första spontana reaktion blev… ok? Ska hon försöka visa oss vem hon är när hon uppenbarligen själv inte har en aning om sin egen person!?

 

Förövrigt, vad är det som får henne att tro att hela svenska folket är intresserade av vem hon är? Okej, jag tyckte visserligen att programmet var underhållande. (Jag är en skadeglad jävel som gillar att se folk göra bort sig på tv) Men jag skiter väl fullständigt i vad hon är för person och det gör garanterat Kanal 5 och majoriteten av alla tittare med.

 

Kanal 5 vill generera tittare, det lyckas dom förmodligen med. Tror Linda att programmet förmedlar en bättre sida av hennes person så tror hon fel.

 

 

- Modern Youth

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0